Yıldız Tilbe Aşk İnsanı Değiştirir Dinle , 2009 Albüm Dinle

Albüm içeriği
1 cd
1-Anma Arkadaş
2-Aşk Bence Sen Demektir
3-Balmısın Şekermisin
4-Ben Bir Karar Verdim
5-Dudaklarında Arzu
6-Salındı Bahçeye
7-Gözleri Kara Sevdiğim
8-Yaşamak Seninle Güzel
9-Ağla Yüreğim
10-Al Gönlünü Ondan
11-Geleceyem
12-Seni Sevmek İstemiştim
13-Gayrı Dayanamam
2 cd

1-Aşkınla Ölsemde
2-Üstüme Düşme
3-Aşkın Cehennem Olsa
4-Kara Sevda
5-Hep Yanımda Kal
6-Karahisar
7-Bülbül Havalanmış
8-Bir Tek Düşüncem
9-Tanrıdan Diledim
10-Kim Bilir Şimdi Nerdesin
11-Aşk İnsanı Değiştirir
12-Hata Benim

0 yorum:

İletişim / Yardım / Reklam

Sitedeki şarkılar tanıtım amaçlı konulmuştur.
Şarkıların tamamı embed kodlarla "dinletilmektedir."
Şarkılarının dinletilmesini istemeyen hak sahipleri şarkılarının kaldırılmasını talep eden bir mail yollamaları taktirde şarkıları kaldırılır.
Sanata ve sanatçıya destek için her zaman orijinal albümlerin satın alınmasını tavsiye ederiz.
e-mail adresimiz: Extazy_Rock06@HotmaiL.CoM
müzik blogumuz: Kral-Radyo.blogspot.com

'

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2009-2010 http://kral-radyo.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"


Back to Home Back to Top Arabesk Dinle - Kral Radyo Dinle - Ferdi Tayfur Dinle - Damar Dinle - Müslüm Baba Dinle. Theme ligneous by pure-essence.net. Guruphepsifanclup1 by Njqhtr.