PETEK DİNÇÖZ Dinle , Tırlattım Dinle , Tırlattım Şarkı Sözleri

Petek Dinçöz – Tırlattım şarkı sözleri;




Mış mış gibimi her halim

Kimseler kalmadı hiç mecalim

Susmuyorkı içimdeki ahalim

Kendi kendimle holigami



Aşkta meşkte işte tektim hani

Mutlu olmam ihtimalmi off

Cahil cesaretim kayboldu

Aşkta esaretin tarihi doldu



Sabrım selametin maglup oldu

Bir u dönüşü atıp dönemıyorum

Tır tır tırlattım aklımı

Fır fır fırlattım tahtımı



Ele güne kısmeti

File file vere vere

Zır zır zırlattım bahtımı



Sabrım selametin maglup oldu

Bir u dönüşü atıp dönemıyorum

Tır tır tırlattım aklımı

Fır fır fırlattım tahtımı




Etiketler: Komik, klip, yeni albüm, Video, müzik, petek dinçöz, Klipler, sarkı sözleri, şarkı, 2010, klip izle, online, news, güncel, şarkı sözü, yeni, video izle, TV, show, dinle, şarkılar, en iyi klipler, klip seyret, seyret, Petek Dinçöz - Tırlattım şarkısı dinle klip izle şarkı sözleri, Petek Dinçöz - Tırlattım şarkısı dinle, Petek Dinçöz - Tırlattım, Petek Dinçöz - Tırlattım şarkısı, Petek Dinçöz - Tırlattım klip izle, Petek Dinçöz - Tırlattım şarkısı dinle şarkı sözleri, Petek Dinçöz tırlattı

0 yorum:

İletişim / Yardım / Reklam

Sitedeki şarkılar tanıtım amaçlı konulmuştur.
Şarkıların tamamı embed kodlarla "dinletilmektedir."
Şarkılarının dinletilmesini istemeyen hak sahipleri şarkılarının kaldırılmasını talep eden bir mail yollamaları taktirde şarkıları kaldırılır.
Sanata ve sanatçıya destek için her zaman orijinal albümlerin satın alınmasını tavsiye ederiz.
e-mail adresimiz: Extazy_Rock06@HotmaiL.CoM
müzik blogumuz: Kral-Radyo.blogspot.com

'

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2009-2010 http://kral-radyo.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"


Back to Home Back to Top Arabesk Dinle - Kral Radyo Dinle - Ferdi Tayfur Dinle - Damar Dinle - Müslüm Baba Dinle. Theme ligneous by pure-essence.net. Guruphepsifanclup1 by Njqhtr.