Garibim Şarkı Sözleri - Cimilli İbo 2010

Düstüm kara sevdaya ,düstüm kara sevdaya
oldu perisan halum garibim oldu pesidan halum
kaldi bi kuru canim , kaldi bi kuru canim
al oda olsun senin garibim al oda olsun senin
 
gürgene attim kursun geldimi gelmedimi
herkes o ananu herkes o babanu azrail görmedimi
garibim azrail görmedimi
 
ne guzel konusiyu ,ne guzel konusiyu
yerim o dilleri, garibim yerim o dilleri
öyle bir saril bana öyle saril bana
birakma ellerimi garibim birakma ellerimi
 
gürgene attim kursun geldimi gelmedimi
herkes o ananu herkes o babanu azrail görmedimi
garibim azrail görmedimi
 
ben vuruldum vuruldum, ben vuruldum vuruldum
o tatli sozlerine garibim o tatli sozlerine
cimilli kurban olsun bu usak kurban olsun
o kara gözlerine garibim o kara gözlerin gözlerin
 
gürgene attim kursun geldimi gelmedimi
herkes o ananu herkes o babanu azrail görmedimi
garibim azrail görmedimi
 
Kaynak: Garibim Şarkı Sözleri By Cimilli İbo

0 yorum:

İletişim / Yardım / Reklam

Sitedeki şarkılar tanıtım amaçlı konulmuştur.
Şarkıların tamamı embed kodlarla "dinletilmektedir."
Şarkılarının dinletilmesini istemeyen hak sahipleri şarkılarının kaldırılmasını talep eden bir mail yollamaları taktirde şarkıları kaldırılır.
Sanata ve sanatçıya destek için her zaman orijinal albümlerin satın alınmasını tavsiye ederiz.
e-mail adresimiz: Extazy_Rock06@HotmaiL.CoM
müzik blogumuz: Kral-Radyo.blogspot.com

'

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2009-2010 http://kral-radyo.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"


Back to Home Back to Top Arabesk Dinle - Kral Radyo Dinle - Ferdi Tayfur Dinle - Damar Dinle - Müslüm Baba Dinle. Theme ligneous by pure-essence.net. Guruphepsifanclup1 by Njqhtr.