Ebru Yaşar Dinle - Ebru Yaşar Ateşten Gömlek Dinle

Yanmasini bildin narina
Kül olmasini da bilirim
Yar diye bastim bagrima
Sikayetci de hic degilim

Seviyorum seni
Seni seviyorum
İcim gidiyor sana
Üstüne titriyorum

Askin atesten gömlek olsa da
Yine yine yine yine yine giyecegim
Bedeli kara zindan deseler bile girecegim

Can dedigin sey senden ibaret
Yani kisaca sana emanet
Leyla'yla Mecnun'dan daha da beterim
Ölürsem hakkini bana helal et

Seviyorum seni
Seni seviyorum
İcim gidiyor sana
Üstüne titriyorum

Askin atesten gömlek olsa da
Yine yine yine yine yine giyecegim
Bedeli kara zindan deseler bile girecegim

0 yorum:

İletişim / Yardım / Reklam

Sitedeki şarkılar tanıtım amaçlı konulmuştur.
Şarkıların tamamı embed kodlarla "dinletilmektedir."
Şarkılarının dinletilmesini istemeyen hak sahipleri şarkılarının kaldırılmasını talep eden bir mail yollamaları taktirde şarkıları kaldırılır.
Sanata ve sanatçıya destek için her zaman orijinal albümlerin satın alınmasını tavsiye ederiz.
e-mail adresimiz: Extazy_Rock06@HotmaiL.CoM
müzik blogumuz: Kral-Radyo.blogspot.com

'

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2009-2010 http://kral-radyo.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"


Back to Home Back to Top Arabesk Dinle - Kral Radyo Dinle - Ferdi Tayfur Dinle - Damar Dinle - Müslüm Baba Dinle. Theme ligneous by pure-essence.net. Guruphepsifanclup1 by Njqhtr.