imzalık sözler - İmzalı Msn Nickleri

Masum yanım küçük çocuk yas tutarken
Ben kahkahalarla acıtıyorum içimi.
Akmayan gözyaşlarının yerine..
Umutsuz gülücükler dökülüyor yüzümden

Yeni bir krize giriyorum
ellerim titriyor
üzgün değilim ama gözlerim doluyor ..!










Hadi topLa yüzünü prenses
ÜzüLme katLa hüznünü
KaLdır çekmecene bir yerLere sakLa
Daha ömrünü tüketecek
Nice yaraLarın oLacak
KabukLarı düşecek
Yeniden kanayacak







PasLı Bir YaLnızLıktı AvuçLarımda..
Ardımda Bir Yürek Yükü Rüzgar..
Ne Zaman Sevmeye KoyuLduysam..
DoğruLup ÇoğaLdı AyrıLıkLar..






Bu hiddet benim!
Kimse sahiplenmesin!
Bütün suçlar yine benim!
Kimse nezaketini araya vermesin suçtan pay çıkarmasın kendine!
Hasarı tespit edin yeter!
Bedelini fazlasına canımı ekleyip ödeyeceğim! .. Üstüm kalsın!






başLa hadi sar karanLıĞınLa beni . .
başLa hadi vur yaLnızLığınLa beni yerden yere . .
başLa yıka yaĞmurLarında beni ısLat yine ısLat yine hadi. .
kaybet kaLdırımLarında beni yürüt yineüşüt yine
korkmuyorum korkmuyorum . .







Birgün biri çıkar da masaLLarımızı geri verir diye . .
DüşLüyordum. (?) .
Büyümüştük ya da zorLa büyütüLmüştük..





Artık rüyaLarım siyaH beyaZ
Palyaço beyaz oluyoR ben SiyaH
Kalbimde senden bir tırnak izi
Biliyorum sende aqLıyoRsun benim qibi







kalbim intihar etti bu gece..
yaralıydı..acı çekiyordu dayanamadı..
engel olmak istedimama beni dinlemedi..
zaten seni severkende dinlememişti..
yaptığı asiliğin cezasını ikimizede ağır ödetti!!!






Biri qider biri qeLir hayat hep böyLedir
VedaLar koysada bazen qitmek qerekir..
MeseLe BekLemektir.. MeseLe ÖzLemektir..
BeLki de ben yanıLdım.. Sonum Depresiftir

ßélki Sandığın Kadar Ukala
ßélkidé Tahmin Êdémiyécéğin Kadar
Mütévaziyim..
ßiraz Saklıyım
ßazén Yasaklıyım..
Kimséyi Örnék Almam..
Kimséyé Örnék Olmam..
Arkama ßakmam..
'Asla ' Démém ..
'Kéşké'léri Sévmém!!
Eléştiri Dinlérim
Nasihat Dinlémém!!
Kimsé ßana Masal Anlatmasın
Çøcukkéndé Sévmézdim Zatén

0 yorum:

İletişim / Yardım / Reklam

Sitedeki şarkılar tanıtım amaçlı konulmuştur.
Şarkıların tamamı embed kodlarla "dinletilmektedir."
Şarkılarının dinletilmesini istemeyen hak sahipleri şarkılarının kaldırılmasını talep eden bir mail yollamaları taktirde şarkıları kaldırılır.
Sanata ve sanatçıya destek için her zaman orijinal albümlerin satın alınmasını tavsiye ederiz.
e-mail adresimiz: Extazy_Rock06@HotmaiL.CoM
müzik blogumuz: Kral-Radyo.blogspot.com

'

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2009-2010 http://kral-radyo.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"


Back to Home Back to Top Arabesk Dinle - Kral Radyo Dinle - Ferdi Tayfur Dinle - Damar Dinle - Müslüm Baba Dinle. Theme ligneous by pure-essence.net. Guruphepsifanclup1 by Njqhtr.