İsmail YK - Bunlar Senin İçin Şarkısı Dinle

Seni gördüğüm zaman of dünyam değişiyor
Ama üç gün görmesem aklım kaçıyor
Seni herkesten canım kıskanıyorum
Seni böyle görmesinler hazmedemiyorum
Duymasınlar o sesini görmesinler güzelliğini
Tutmasınlar elini sıcak teninin hepsi benim değil mi
Bunlar senin için yanlız senin için
Hem yanarım hem de ölürüm ben canım için
Şimdi gelsen sessizce girsen kapımdan gizlice
Tutsam yar ellerini sıcak teninin hepsi benim değil mi
Bunlar senin için yanlız senin için
Hem yanarım hem de ölürüm ben canım için

0 yorum:

İletişim / Yardım / Reklam

Sitedeki şarkılar tanıtım amaçlı konulmuştur.
Şarkıların tamamı embed kodlarla "dinletilmektedir."
Şarkılarının dinletilmesini istemeyen hak sahipleri şarkılarının kaldırılmasını talep eden bir mail yollamaları taktirde şarkıları kaldırılır.
Sanata ve sanatçıya destek için her zaman orijinal albümlerin satın alınmasını tavsiye ederiz.
e-mail adresimiz: Extazy_Rock06@HotmaiL.CoM
müzik blogumuz: Kral-Radyo.blogspot.com

'

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2009-2010 http://kral-radyo.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"


Back to Home Back to Top Arabesk Dinle - Kral Radyo Dinle - Ferdi Tayfur Dinle - Damar Dinle - Müslüm Baba Dinle. Theme ligneous by pure-essence.net. Guruphepsifanclup1 by Njqhtr.