Doğuş Dinle , Onsuz Olamıyorum Dinle , Şarkı Sözleri



Doğuş - Onsuz Olamıyorum - Şarkı Sözü - Sözleri
Dediğin gibi bi çaresi yok mu bu hayatın
Paylaştığım hiçbir anım düzgün değil ki
Nerde masum varmış hangi gerçek varmış
Neden bulmuyor beni anlamadım

Karanlık sarar ruhumu bedenimi
Bulur elbet bir gün belki de seni
Hep mi çaresiz
Hep mi üzgün
Hep mi bulur yılanlar beni

Onsuz olamıyorum
Ayrı duramıyorum
Çok denedim fakat
Gittikçe batıyorum

Şu yaralı yüreğim
Hep mi kısmetsiz dengi
Ne zaman bulacak ki
Çaresizlik mi adım

Etiketler: doğuş onsuz olamıyorum dinle, doğuş onsuz olamıyorum 2010 klip, 2010 doğuş şarkıları, 2010 doğuş mp3 dinle, 2010 doğuş full mp3 albüm, doğuş onsuz olamıyorum canlı dinle, doğuş onsuz olamıyorum mp3 dinle

0 yorum:

İletişim / Yardım / Reklam

Sitedeki şarkılar tanıtım amaçlı konulmuştur.
Şarkıların tamamı embed kodlarla "dinletilmektedir."
Şarkılarının dinletilmesini istemeyen hak sahipleri şarkılarının kaldırılmasını talep eden bir mail yollamaları taktirde şarkıları kaldırılır.
Sanata ve sanatçıya destek için her zaman orijinal albümlerin satın alınmasını tavsiye ederiz.
e-mail adresimiz: Extazy_Rock06@HotmaiL.CoM
müzik blogumuz: Kral-Radyo.blogspot.com

'

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2009-2010 http://kral-radyo.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"


Back to Home Back to Top Arabesk Dinle - Kral Radyo Dinle - Ferdi Tayfur Dinle - Damar Dinle - Müslüm Baba Dinle. Theme ligneous by pure-essence.net. Guruphepsifanclup1 by Njqhtr.