Doğuş Dinle , Unut Beni Dinle , Şarkı Sözleri





Doğuş - Unut Beni - Şarkı Sözü - Sözleri
unut unut unut beni
coktan unuttum ben seni
gunler aylar yillar gecsede
dönmem dönmem geri

offf cekilirmi bu hayat be
sev sev daha da sev
kal dedim sana anlamadinki
simdi cok geride kaldin

bundan sonra donemem ben sana
baskasi var hayatimda
denedikmi basaramadin
bitmiyor yalanlarin

boyle gelmis oyle gidersin
sensizlik var anil yazimda
yoksun artik anil yazimda

Etiketler: doğuş unut beni dinle, doğuş unut beni 2010 dinle, doğuş unut beni sözleri, doğuş unut beni şarkısı dinle, doğuş unut beni canlı dinle, doğuş unut beni 2010

0 yorum:

İletişim / Yardım / Reklam

Sitedeki şarkılar tanıtım amaçlı konulmuştur.
Şarkıların tamamı embed kodlarla "dinletilmektedir."
Şarkılarının dinletilmesini istemeyen hak sahipleri şarkılarının kaldırılmasını talep eden bir mail yollamaları taktirde şarkıları kaldırılır.
Sanata ve sanatçıya destek için her zaman orijinal albümlerin satın alınmasını tavsiye ederiz.
e-mail adresimiz: Extazy_Rock06@HotmaiL.CoM
müzik blogumuz: Kral-Radyo.blogspot.com

'

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2009-2010 http://kral-radyo.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"


Back to Home Back to Top Arabesk Dinle - Kral Radyo Dinle - Ferdi Tayfur Dinle - Damar Dinle - Müslüm Baba Dinle. Theme ligneous by pure-essence.net. Guruphepsifanclup1 by Njqhtr.