Doğuş Dinle , Yalnız Bırakma Dinle , Şarkı Sözleri

Doğuş - Yalnız Bırakma - Şarkı Sözü - Sözleri


Zor olacak benim için

Son olacak bu gidişin

Bir ayrılık daha kaldıramaz

Ömür kısa yetmez buna



Aşka umut veren sendin

Sevdiğim sen son nefesimdin

Hani benden fazla sevdin

Neyi sevdin ne istedin



Bari sen de beni yalnız bırakma

Güvendiğim dağları üstüme yıkma

El mi sandın ki beni dışarı itme

Sana yıllarımı verdim hatrına gitme.



Etiketler: doğuş yeni albüm dinle, doğuş yalnız bırakma canlı dinle, doğuş 2010 albüm dinle, doğuş 2010 yalnız bırakma şarkısı dinle, doğuş yalnız bırakma dinle, doğuş 2010 şarkıları dinle

0 yorum:

İletişim / Yardım / Reklam

Sitedeki şarkılar tanıtım amaçlı konulmuştur.
Şarkıların tamamı embed kodlarla "dinletilmektedir."
Şarkılarının dinletilmesini istemeyen hak sahipleri şarkılarının kaldırılmasını talep eden bir mail yollamaları taktirde şarkıları kaldırılır.
Sanata ve sanatçıya destek için her zaman orijinal albümlerin satın alınmasını tavsiye ederiz.
e-mail adresimiz: Extazy_Rock06@HotmaiL.CoM
müzik blogumuz: Kral-Radyo.blogspot.com

'

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2009-2010 http://kral-radyo.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"


Back to Home Back to Top Arabesk Dinle - Kral Radyo Dinle - Ferdi Tayfur Dinle - Damar Dinle - Müslüm Baba Dinle. Theme ligneous by pure-essence.net. Guruphepsifanclup1 by Njqhtr.