yeşim salkım bana güneş gibi gel dinle , yeşim salkım yeni albüm klip dinle izle indir

yeşim salkım hem güzelliği hemde sesiyle bu günlere gelen ender sanatçılarımız arasındadır. 2009 da yeni video klibinide çıkardı ve serdar ortaçdan aldığı bana güneş gibi gel adlı şarkıyıda albümünde kapak şarkı olarak tanımladı. Sizlere burda yeşim salkımın albümünün tamamını izleme ve indirme imkanı tanıyamadığımız için özür dilerim. Bu hukuken yasak bir olay olduğu için sizlere sadece video klibini izlemenize yardımcı olacağım. eğer Albümün şarkısını veya şarkılarını seversenizde Cd marketlerinden orjinal cd sini almanızı tavsiye ederim. yeşim salkım ve bana güneş gibi gel şarkısını ben video ile beraber dinledim ve hoşumada gitti. Okan bayülgenlede serdar ortaç mevzusunda birbirlerine bir kaç atıfta bulunmuşlardı. serdar ortaçın yazdığı yeşim salkım ın söylediği bana güneş gibi gel :) buyrun dinleyelim






0 yorum:

İletişim / Yardım / Reklam

Sitedeki şarkılar tanıtım amaçlı konulmuştur.
Şarkıların tamamı embed kodlarla "dinletilmektedir."
Şarkılarının dinletilmesini istemeyen hak sahipleri şarkılarının kaldırılmasını talep eden bir mail yollamaları taktirde şarkıları kaldırılır.
Sanata ve sanatçıya destek için her zaman orijinal albümlerin satın alınmasını tavsiye ederiz.
e-mail adresimiz: Extazy_Rock06@HotmaiL.CoM
müzik blogumuz: Kral-Radyo.blogspot.com

'

Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
© 2009-2010 http://kral-radyo.blogspot.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayımlanamaz.
"Taklitler Asıllarını Yaşatır"


Back to Home Back to Top Arabesk Dinle - Kral Radyo Dinle - Ferdi Tayfur Dinle - Damar Dinle - Müslüm Baba Dinle. Theme ligneous by pure-essence.net. Guruphepsifanclup1 by Njqhtr.